31 ارديبهشت 1403

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: در توسعه شهری، بخش عمران و شهرسازی يكی از اركان پايه توسعه است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، مصطفی اسفندیارپور رییس کمیسیون عمران شورای شهر سیرجان بهمراه اعضای کمیسیون و مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سیرجان در بازدید سه ساعته از روند اقدامات و فعالیت‌های عمرانی در مناطق مختلف سطح شهر، گفت: امروزه توسعه در حوزه عمران شهری به عنوان موتور محرک پرتوان مورد توجه کارشناسان بوده و به عنوان عاملی برای دستيابی به رشد اقتصادی و پيشرفت‌های شهری شناخته شده است.

وي يادآور شد: با توجه به اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دستور کار کمیسیون عمران شورا در خصوص توسعه و عمران شهری، هم اكنون توسعه و تمرکز بر بخش عمران به عنوان يكی از اركان پيشرفت مدنظر قرار داشته كه به موازات توسعه ساير بخش‌ها مسير رشد را هموار خواهد كرد.

مصطفی اسفندیارپور بیان کرد: لازم است با شناخت وضعيت موجود و با توجه به چشم انداز و اهداف كمی و كيفی تعيين شده، بخش عمران طی اهداف کلی با در نظر گرفتن رفاه حال شهروندان و تمرکز بر توسعه و عمران شهری در تمام مناطق مختلف سطح شهر، با شناسايی نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها و استراتژی‌های مناسب براي تثبيت و توسعه عمران شهری در موقعيتی شايسته و متناسب ارايه شود.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سیرجان تصریح کرد: در این راستا آسفالت معابر به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و شهرداری بطور جدی و بی‌وقفه در دستور کار قرار و نظارت کمیسیون عمران شورا و مجموعه شهرداری قرار دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۵۰ معبر عمومی (کوچه و خیابان) در مناطق مختلف سطح شهر همچون خیابان جنت، چند معبر عمومی در شهرک سمنگان و شهرک نصر، خیابان خواجو، بلوار شیخ فضل الله نوری، خیابان بدر جنوبی، خیابان امام حسن مجتبی(ع)، خیابان رشد غربی در شهرک صدف در حال انجام است.

Template Design:Dima Group