31 ارديبهشت 1403

رییس شورای شهر سیرجان در دیدار نوروزی با فرماندار ویژه شهرستان سیرجان گفت: روند همکاری و همدلی مجموعه فرمانداری با شورا و شهرداری در تمامی بخش‌ها بویژه در موضوع تحقق بودجه ۱۴۰۱ و تصویب و تایید بودجه ۱۴۰۲ نقش سازنده دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، اعضای شورای شهر بهمراه شهردار، معاونین و مدیران شهرداری سیرجان با حضور در دفتر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، ضمن دیدار و گفتگو، به تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های در دستور خود کار پرداختند.

حسن خدامی پور در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان افزود: با توجه به مشکلات موجود، اقدامات شورا و شهرداری در مجموع در تمامی حوزه‌ها با زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی انجام شد که رضایت نسبی شهروندان را نیز به دنبال داشت.

وی با اشاره به اینکه سیرجان به عنوان دومین شهر استان کرمان محسوب می‌شود، بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد از فضای سبز شهری که قابل استفاده نبود، اکنون با همت و تلاش بی‌وقفه شهرداری و شورا در حال بهره‌برداری و دسترس استفاده عموم مردم قرار گرفته و همچنین فعالیت‌های بسیاری نیز در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد که با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

همچنین امین صادقی نایب رییس شورای شهر سیرجان هماهنگی و همکاری فرمانداری با شورا و شهرداری را ستودنی توصیف کرد و ادامه داد: همکاری فرماندار و معاونین وی در تحقق بودجه سال ۱۴۰۱ و تایید و تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قابل تقدیر است که تداوم این روند همکاری زمینه تسریع در ارایه خدمت‌رسانی به شهروندان را بیش از پیش فراهم می‌کند که موضوع آسفالت و فضای سبز شهری بعنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم در راس تمام فعالیت‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود و استمرار این روند توسعه شهری را بدنبال دارد.

در ادامه علی اکبر کریمی پور شهردار سیرجان ضمن تبریک سال نو و تقارن ماه پر فضیلت رمضان، افزود: حمایت‌های ویژه و بی‌دریغ فرماندار و معاونین وی در تحقق بودجه سال ۱۴۰۱ و تصویب و ارسال بودجه امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم این روند رو به رشد در سال جدید نیز با همکاری بیش از پیش انجام شود.

در این دیدار همچنین معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان ضمن قدردانی از حضور اعضای شورای شهر، شهردار و معاونین و تبریک سال نو افزود: تمامی نهادهای خدمت رسان باید با مجموعه شهرداری هماهنگی داشته باشند که دچار مشکل و دوگانگی در اقدامات فعالیت‌های شهری نشوند و با همفکری در راستای چشم‌انداز پیش‌بینی شده حرکت کنیم.

 

علی یعقوبی پور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری شعار امسال بنام (مهار تورم و رشد تولید) تصریح کرد: همه مدیران و مسوولان شهرستان باید کمک کنند و با همفکری و همدلی نسبت به تحقق شعار امسال گام بردارند و با برنامه‌ریزی دقیق و منظم زمینه اشتغال و تولید را در شهرک‌های صنعتی و معادن فراهم کنند.

وی بیان کرد: شهرداری در ایام نوروز امسال به بهترین نحو ممکن اقدامات شایسته و قابل توجهی را در استقبال از بهار و میزبانی از مسافران نوروزی انجام داد و کارنامه قابل قبولی را از خود به جای گذاشت که جای بسی قدردانی دارد که این موضوع مهم طی بازدید از کمپ‌های نوروزی و پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر به خوبی دیده شد و میزان رضایت قابل قبولی را از شهروندان و مسافران شاهد بودیم.

گفتنی است در این دیدار دیگر اعضای شورای شهر، معاونین و مدیران شهرداری هر کدام به ارایه توضیحات و گفتگو و مسایل مربوط به حوزه کاری خود پرداختند.

Template Design:Dima Group