31 ارديبهشت 1403

 

آیت‌الله سیدحسین یزدی طباطبایی از نوادگان آیت‌الله‌العظمی سیدکاظم یزدی طباطبایی (نویسنده کتاب ارزشمند عروة‌الوثقی) با حضور در موکب سیدالشهداء سیرجان، با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن خدامی رییس شورای شهر سیرجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر سیرجان، در این دیدار آیت‌الله طباطبایی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مجموعه هیئت امنا و عوامل موکب سیدالشهدا سیرجان، تصریح کرد: با توجه به اهمیت خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در کربلا، امسال و سال‌های آینده با تمام توان از فعالیتهای موکب سیدالشهدا سیرجان پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

وی تالیف قلوب میان مردم ایران و عراق را یکی از اهداف مهم در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دانست و تاکید کرد: خدمات موکب‌های ایرانی باید بیش از پیش به اطلاع و آگاهی مردم عراق برسد.

گفتنی است این بازدید با اجرای موزیک توسط گروه مهدویون سیرجان و همچنین مدیحه‌سرایی مداح اهلبیت صالح قاسمی همراه بود که مورد توجه آیت‌الله طباطبایی قرار گرفت.

آیت‌الله سیدحسین یزدی طباطبایی از نوادگان سید محمدکاظم طباطبایی (۱۲۴۸-۱۳۳۷ق) از فقها و مراجع تقلید شیعیان در قرن سیزدهم و چهاردهم هجری قمری بود که در یزد، مشهد، اصفهان و نجف اشرف، علوم دینی را نزد بزرگانی همچون محمدباقر نجفی، سید محمدباقر موسوی خوانساری، میرزا هاشم خوانساری، محمدجعفر آباده‌ای، میرزای شیرازی، مهدی آل‌کاشف الغطاء و بزرگان دیگر فرا گرفت و به درجه اجتهاد رسید و بعد از آخوند خراسانی از مراجع تقلید بزرگ جهان اسلام قرار گرفت.

 

Template Design:Dima Group