31 ارديبهشت 1403

رییس شورای شهر سیرجان در نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات شهری، بر لزوم تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی شهرداری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر سیرجان، نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسایل موجود در حوزه شهری با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، رییس شورای شهر سیرجان، معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان، شهردار منطقه دو و جمعی از اهالی مکی آباد در شهرداری منطقه دو با هدف ارایه خدمت رسانی هر چه بهتر و هماهنگی میان مدیران شهرداری و ساکنین کوی مکی آباد برگزار شد.

رییس شورای شهر سیرجان در این نشست با تاکید بر لزوم تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی شهرداری، گفت: در شرایط فعلی آنچه ما به عنوان یک سرمایه ارزشمند به آن نیاز داریم، همگرایی و هم افزایی، تعامل و دوستی و صمیمیت برای خدمت به مردم است.

حسن خدامی افزود: پروژه ها باید بصورت محله محور و با مشارکت مردم در راستای فرهنگسازی حفظ محیط زیست، جمع آوری زباله و ... باشد تا پیشرفت قابل توجه به لحاظ توانمندسازی و ارتقای وضعیت محلات کم برخوردار در سایه همدلی و همگرایی در این منطقه باشد تا شاهد پیشرفت های بیش از پیش در تمامی حوزه ها باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست نمایندگان اهالی مکی آباد با بیان نقطه نظرات، مشکلات و معضلات موجود، خواستار رسیدگی و رفع آنها شدند.

 

Template Design:Dima Group