شهردار سیرجان در بازدید از چند طرح عمرانی، به بررسی روند اجرای فعالیت های عمرانی در دستور کار مجموعه شهرداری پرداخت.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، صبح روز یکشنبه هفته جاری رضا سروش نیا؛ شهردار سیرجان بهمراه محمداسماعیل خواجویی رییس شورای شهر و تنی چند از اعضای شورا و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری، ضمن بازدید از طرح ها، به ایراد توضیحاتی در خصوص روند اجرای فعالیت ها پرداخت و گفت: مجموعه شهرداری سیرجان همه توان عملیاتی خود را به کار گرفته تا بتواند در سالجاری همچون سنوات گذشته نسبت به اجرای طرح ها و پروژه های در دستور کار موفق عمل کند.
وی تصریح کرد: هم اکنون پروژه پایانه مسافربری بعثت که یک دهه در بلاتکلیفی بسر می برد را با جدیت هر چه تمام تر در دستور کار قرار دارد که امیدواریم بتوانیم طی یک ماه آینده آن را به بهره برداری برسانیم.
رضا سروش نیا یکی از مهمترین مشکلات موجود در شهرداری را افزایش سرسام آور قیمت قیر برشمرد و با اشاره به بحث مهم آسفالت معابر سطح شهر خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری سیرجان از ابتدای سالجاری تمام توان و تجهیزات خود را به کار گرفته و توانستیم با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت نامطلوب افزایش قیمت قیر که هم اکنون برای خرید 2 هزار تن قیر بایستی 80 میلیارد ریال پرداخت شود، نسبت به آسفالت بسیاری از معابر اصلی و پرتردد سطح شهر همچون بلوار سردار جنگل، پل دفاع مقدس، خیابان ناظرزاده، بلوار هجرت، میدان امام حسین(ع)، بلوار امام رضا(ع)، ورودی شهرک سی بی جی، خیابان خیام، خیابان مولوی (هم اکنون در دست اقدام) و ... اقدام کنیم.
شهردار سیرجان با بیان اینکه مجموعه شهرداری در سالجاری شعار "كار، تلاش و پيگيري" را سرلوحه کار خود قرار داده است، این مجموعه را یک نهاد مردمی با چالش های مالی زیاد دانست و یادآور شد: در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و نیز به حداقل رساندن نارسایی‌های شهری، موفقیت مجموعه شهرداری فقط با همدلي و همكاري رییس و اعضای شورای شهر و شهروندان حاصل می شود.
همچنین محمداسماعیل خواجویی رییس شورای شهر در پایان این بازدید گفت: برای ایجاد آرامش در شهر، میان مردم و مسوولان نیازمند تعامل و صمیمیت بیشتر اعضای شورا و شهرداری هستیم و باید هدف اصلی ما خدمت صادقانه به مردم باشد تا کارها سامان بگیرد.
وی بیان کرد: ثبات مدیریتی و تعامل، از اصلی ترین عوامل توسعه و پیشرفت است که خوشبختانه عزم جدی شورای شهر و شهرداری سیرجان حرکت در مسیر، وحدت، رفع موانع و مشکلات است تا آبادانی و توسعه شهری با برنامه ریزی و دقیق انجام شود.
گفتنی است در پایان بازدید 7 ساعته روز یکشنبه، از محل احداث فضای سبز، ایجاد روشنایی و پیاده راه حاشیه بلوار قائم، محل جدید احداث جمعه بازار، سایت نگهداری سگ های ولگرد (واقع در 20کیلومتری محور سیرجان-بندرعباس)، زمین 7 هکتاری محل احداث میدان جدید تره بار، آسفالت خیابان هجرت، فاز اول هدایت آبهای سطحی در حال احداث در بلوار هجرت، اجرای سنگفرش و جدولگذاری بلوار هجرت، کمربند سبز بلوار ولایت، طرح اتصال انتهای بلوار قائم به مسکن مهر، بهشت رضا(ع) و ممنوعیت دفن اموات در بهشت زهرا(س) و انتقال به بهشت رضا(ع) با وجود مشکلات فراوان و پایانه مسافربری بعثت بازدید و روند اجرای فعالیت ها مورد بررسی قرار گرفت.