شهردار سیرجان از فعالیت گسترده و همزمان در نقاط مختلف سطح شهر در راستای جلب رضایت شهروندان و نیز افزایش بازدهی و راندمان کاری این مجموعه خبر داد.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، رضا سروش نیا با بیان این مطلب گفت: با توجه به گستردگی و توسعه روزافزون شهر، تلاش می‌کنیم فعالیت‌های عمرانی و از همه مهمتر در حوزه آسفالت معابر را به صورت متوازن در تمام مناطق شهر پیگیری شود.

وی اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم و به حق شهروندان، بحث آسفالت معابر اصلی سطح شهر، شهرک های تازه تاسیس، مناطق بافت قدیم و ... است که در همین راستا تمام توان عملیاتی و عمرانی خود را به کار گرفته ایم و با توجه به اینکه بهای خرید قیر هر روز افزایش پیدا می کند، فعالیت‌های عمرانی و اجرایی سطح شهر همچون بحث زیرسازی و آسفالت معابر هم اکنون و به طور همزمان در چند نقطه از سطح شهر مانند اجرا و تکمیل پروژه پایانه مسافربری بعثت، آسفالت خیابان هجرت، زیرسازی و آسفالت خیابان مولوی، زیرسازی و تسطیح معابر و ... در حال انجام است.

شهردار سیرجان تصریح کرد: طرح ساماندهی و جابه جایی مشاغل آلاینده و مزاحم شهری، مطالعات طرح احداث کارخانه بازیافت و جابجایی سایت زباله، اجرای چند طرح فرهنگی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که تاکنون از آنها استفاده بهینه نشده است در دستور کار قرار دارد و در مجموع تلاش می‌‌شود فعالیت‌ها به صورت متوازن در تمام مناطق شهر پیگیری شود.

وی ایجاد سیمای مطلوب شهر را از مولفه‌های آرامش شهروندان و نشاط اجتماعی دانست و افزود: علیرغم کمبود بودجه و مشکلات مالی موجود، انجام هیچ پروژه‌ای تاکنون متوقف نشده و همچنان مسایل شهری پیگیری و رسیدگی می‌شود.

رضا سروش نیا ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان که در به ثمر نشستن اقدامات و فعالیت های عمرانی و فرهنگی شهرداری نقش موثر دارند، بیان کرد: اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی باعث تحول ساختاری و گسترش فرهنگ شهرنشینی می‌شود و سعی خواهیم کرد چرخه عمرانی در مقایسه با سال‌ گذشته با سرعت بیشتری در شهر انجام شود.