شهردار سیرجان گفت: امروز شهر سیرجان در مسیری جدید برای رشد و توسعه قرار گرفته و همین موضوع، وظیفه ذاتی مجموعه شهرداری را سنگین تر می کند.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، رضا سروش نیا بیان کرد: مشارکت و همکاری تمام شهروندان دلسوز، خوش فکر و فرهنگ مدار سیرجان را برای توسعه شهر می طلبیم و صبر و شکیبایی شهروندان در این بازه زمانی را نیازمندیم.

وی با اشاره به بحث مهم آسفالت، ترمیم آسفالت معابر شهری را از جمله مطالبات اصلی شهروندان و اولویت نخست شهرداری برشمرد و افزود: مجموعه شهرداری سیرجان طی ماه های اخیر تمام توان و تجهیزات خود را به کار گرفت و توانستیم نسبت به ترمیم و روکش آسفالت بسیاری از معابر سطح شهر اقدام کنیم و بسیاری از خیابانها و مسیرهای اصلی سطح شهر تحت پوشش اجرای عملیات آسفالت قرار گرفت.

شهردار سیرجان تصریح کرد: در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و نیز به حداقل رساندن نارسایی‌های شهری، عملیات آسفالت معابر سطح شهر به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

رضا سروش نیا یادآور شد: عزم جدی مجموعه شهرداری در راستای کسب رضایت شهروندان و ارایه خدمات قابل قبول به شهروندان است و از تمام توان و امکانات موجود برای انجام فعالیت‌های بهتر به مردم استفاده خواهیم کرد.