به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اشلامی شهر سیرجان، در این نشست شهردار سیرجان و رییس پلیس راهور به بررسی معضلات ترافیکی سطح شهر و جمعه‌بازار، تعمیر و بروزرسانی دوربین‌های کنترل ترافیک پرداختند و خط‌کشی معابر، خطوط و علایم ترافیکی و همچنین فعالسازی سامانه پیام کوتاه ثبت تخلفات رانندگی از طریق دوربین‌های سطح شهر را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دکتر رضا سروش‌نیا با بیان اینکه شهرداری سیرجان در بحث امنیت شهری دخیل است گفت: مجموعه شهرداری باید در راستای برقراری امنیت شهر تلاش کند و نهایت همکاری و هماهنگی‌های لازم را در این باره با مجموعه راهنمایی و رانندگی داشته باشد.

وی با توجه به نزدیکی ایام نوروز و فرا رسیدن سال نو و کسب و کار صنوف، خواستار تسریع در روند پروژه عمرانی خیابان ولیعصر(عج) شد.

سرهنگ حسن سالاری رییس پلیس راهور سیرجان در این دیدار بیان کرد: پلیس راهور با همه ادارت و نهادها بویژه با مجموعه شهرداری سیرجان نهایت تعامل و همکاری را داشته و با توجه به نزدیکی ایام نوروز، انتظار می‌رود شهرداری سیرجان در خصوص رفع معضلات ترافیکی سطح شهر، خط‌کشی معابر و علایم ترافیکی و فعالسازی سامانه پیام کوتاه ثبت تخلفات رانندگی از طریق دوربین‌های سطح شهر همکاری‌ کند.