صبح امروز شهردار سیرجان به همراه معاونین، مدیران واحدها و سازمان های شهرداری سیرجان طی بازدید از سطح شهر، زمینه آمادگی برای نوروز را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان، رضا سروش نیا با تاکید بر اهمیت رویکرد شهرداری در راستای رفع مشکلات شهری گفت: تمام اقدامات لازم در راستای زیباسازی و رفع مشکلات سطح شهر، در ایام منتهی به سالجاری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این اقدامات به افزایش رضایت شهروندان و مسافران نوروز در سیرجان کمک کند، گفت: مجموعه شهرداری سیرجان همچنان همگام با شهروندان، برای توسعه و آبادانی شهر سیرجان تلاش می کند.

شهردار سیرجان پاکسازی، نظافت و زیبایی همیشگی شهر را مهم دانست و یادآور شد: سطح شهر، ورودی ها، میادین و مسیرهای اصلی شهر سیرجان باید به‌ گونه‌ای باشد که مسافران در ایام نوروز انگیزه بیشتری برای اسکان در این شهر داشته باشند.

رضا سروش نیا اضافه کرد: زیبایی شهر نشانگر عملکرد شهرداری است که اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین، باید تلاش کنیم با هم‌افزایی و کمک مدیران و سایر دستگاه‌ها، شهر را برای ایام نوروز آماده کنیم.

وی با بیان اینکه تمام مشکلات را نمی توان در یک ‌شب حل کرد، گفت: اگر چه درگیر مشکلات مالی هستیم، اما باید سعی کنیم از مهمانان نوروزی به شایستگی پذیرایی کنیم.
در حاشیه این بازدید مقرر شد در راستای نظارت و رسیدگی به اقدامات در دستور کار مجموعه شهرداری، روز دوشنبه هر هفته شهردار و مدیران شهرداری بازدید میدانی از سطح شهر انجام دهند.