همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و نیز در راستای افزایش شور و نشاط شهروندان، جشنواره تابستانه و دستاوردهای دولت با حضور مسوولین شهرستان، جمع کثیری از شهروندان و مجری مطرح رسانه ملی در سیرجان شب گذشته آغاز به کار کرد.

سرپرست شهرداری سیرجان در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: جشنواره تابستانه با محوریت برپایی غرفه‌های صنایع دستی و دستاوردهای دولت به مدت 10 شب و جشن شهروندی در راستای ارتقای سطح نشاط و شادابی همشهریان طی 3 شب با اجرای سید مرتضی حسینی (مجری رسانه ملی) در پیست کارتینگ سیرجان از یکم شهریور ماه جاری آغاز شده است.

دکتر رضا سروش‌نیا با اشاره به اینکه اجرای اینگونه برنامه‌ها نقش مهمی در افزایش شور و نشاط شهروندان خواهد داشت افزود: در این جشنواره اجرای موسیقی پاپ و سنتی، برنامه‌های فرهنگی و اجرای تئاتر توسط هنرمندان استان کرمان ، 40 غرفه از عملکرد ادارات و دستاوردهای دولت و 70 غرفه صنایع دستی به اجرا در می‌آید.

وی ضمن قدردانی از دکتر منصور مکی‌آبادی فرماندار ویژه و معاون استاندار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان، و دیگر مسوولین به منظور همکاری در برپایی این جشنواره بزرگ بیان کرد: با توجه به استقبال بی‌نظیر و گسترده شهروندان در شب اول، پیش بینی می‌شود در شب‌های آتی بالغ بر 5هزار نفر از همشهریان در این جشنواره حضور یابند.

دکتر رضا سروش‌نیا سرپرست شهرداری سیرجان یادآور شد: این جشنواره بزرگ توسط روابط عمومی شهرداری سیرجان و با همکاری فرمانداری، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی و گردشگری در حال برگزاری است.

این مسوول شهری بیان کرد: بخش زیادی از هزینه‌های این جشنواره در راستای جذب درآمد‌های پایدار و اقتصاد مقاومتی با توجه به مشکلات مالی شهرداری، توسط بخش خصوصی و جذب اسپانسر بوده است.