نماز دشمن شکن وحدت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان، فرماندار ویژه و معاونین، سرپرست شهرداری سیرجان و تنی چند از مسوولین و مقامات امنیتی شهرستان سیرجان برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان، در این مراسم که روز دوشنبه هفته جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء در نمازخانه پارک مسافر و به میزبانی شهرداری سیرجان برگزار شد، امام جمعه سیرجان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: از همه اقشار مردم و همچنین مسوولین انتظار داریم که در مراسم تشییع و تدفین شهدا در سیرجان شرکت کنند.
امام جمعه سیرجان اضافه کرد: انسان در بینش اسلامی دارای ویژگی‌هایی است که دیگر موجودات عالم آفرینش از آن ویژگی‌ها بی‌بهره‌اند و به دلیل وجود همین برجستگی‌هاست که به او فضیلت "کرمنا " بخشیده‌اند و بر شمایل او ردای زیبای " احسن الخالقین " پوشانده‌اند.
سید محمود حسینی با اشاره به فرمایشات امام جعفر صادق(ع) یادآور شد: اخلاق نیکو، فروبردن خشم و کنترل چشم سه موردی است که بر بزرگی انسان دلالت می‌کند.
در ادامه این مراسم سید حسین حسینی رییس جمعیت هلال احمر سیرجان با اشاره به اجرای طرح خادم در این شهر ابراز داشت: طرح خادم با هدف سنجش میزان آمادگی مردم و گروه‌های امدادرسانی در برابر حوادث احتمالی با بررسی وضعیت استحکام ساختمان‌ها در حال اجرا است.
وی افزود: تاکنون بالغ بر 1400خانوار در شهرستان سیرجان مورد ارزیابی قرار گرفتند که در این راستا می‌طلبد مسوولین نیز تبلیغ و همکاری‌های لازم را انجام دهند تا در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه کمترین میزان خسارات را داشته باشیم.