سرپرست شهرداری سیرجان گفت: در راستای تسهیل در تردد شهروندان و عبور و مرور خودروها در این مسیر، شهرداری سیرجان تمام توان عملیاتی خود را به کار گرفته تا دوربرگردان پل شهدای غوای تا پایان تیرماه جاری بازگشایی شود.

دکتر رضا سروش‌نیا در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: باند اول پل شهدای غواص در سال 67 توسط راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران احداث شد و با توجه به تردد زیاد خودروها از روی این پل و دوطرفه بودن آن، تلفات جانی و مالی بسیاری طی 29 سال گذشته در اثر حوادث و سوانح رانندگی به وقوع پیوست و عملیات احداث باند دوم این پل در خردادماه سال 94 توسط شهرداری سیرجان و با همکاری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران آغاز و پس از گذشت 18ماه در ایام نوروز 96 در راستای تسهیل در تردد مسافران زیر بار ترافیکی رفت.

وی شهر سیرجان را محور ترانزیتی شمال به جنوب کشور خواند و یادآور شد: باند دوم پل شهدای غواص که از آن بعنوان تقاطع راه آهن شهری که بصورت روگذر و زیرگذر با احداث دال بتنی یاد می‌کنیم، هم اکنون به منظور احداث مسیر دوربرگردان (زیرگذر) مسدود شده که امیدواریم بتوانیم این مسیر را تا پایان ماه جاری بازگشایی کنیم.

سرپرست شهرداری سیرجان افزود: طبق گزارشات بعمل آمده با توجه به اینکه در این مسیر سالانه حوادث رانندگی زیادی رخ می‌داد، احداث اینگونه طرح‌ها خدمات شایسته‌ای در راستای تکریم شهروندان و هموطنان خواهد بود که امیدواریم بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم ارایه دهیم.

دکتر رضا سروش‌نیا ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این پروژه، از اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان و نماینده خدوم مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و پرسنل مجموعه حوزه معاونت فنی و شهرسازی شهرداری سیرجان در خصوص همکاری در 

 با توجه به استفاده از این حجم عملیات خاکی، ضمن ایمن سازی تردد در این مسیر، گامی در جهت اقتصاد مقاومتی برداشته شد.