سرپرست شهرداری سیرجان و تنی چند از معاونین شهرداری، با حضور در کشتارگاه صنعتی دام شهرداری سیرجان، از روند فعالیت و نحوه خدمات رسانی این کشتارگاه بازدید کردند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان، دکتر رضا سروش‌نیا ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف کشتارگاه صنعتی دام، نحوه کار در این مکان را بررسی و بر ارتقای بخش‌های مختلف کشتارگاه فعلی با هدف افزایش نکات بهداشتی تاکید کرد.

سرپرست شهرداری سیرجان در جریان این بازدید گفت: ارایه گوشت سالم و بهداشتی و مورد تأیید دامپزشکی با رعایت استانداردهای لازم، مد نظر ما و مسوولان شهرستان است.

وی وضعیت بهداشتی کشتارگاه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: رعایت استانداردهای مورد نیاز و رفع مشکلات این کشتارگاه با همکاری مسوولان بایستی پیگیری، و استانداردهای مورد نیاز باید در کشتارگاه دام رعایت شود تا گوشت سالم و بهداشتی به دست مردم برسد.

دکتر رضا سروش‌نیا با بیان اینکه کشتارگاه صنعتی دام شهرداری سیرجان از نظر تجهیزات در رتبه دهم کشور قرار دارد گفت: با توجه به این که بهداشت یکی از مهمترین معیارهای تعیین سنجش پیشرفت یک جامعه است، کشتارگاه صنعتی دام شهرداری سیرجان جدای از مساله اقتصادی و تاثیر آن بر رونق اقتصاد، در بالابردن سطح سلامت جامعه نیز نقش بسزایی دارد.