سرپرست شهرداری سیرجان در متن بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری سیرجان گفت: شهروندان و ساکنین شهر سیرجان لایق بهترین‌ها هستند که در این راستا خود را موظف به اجرای طرح‌های عمرانی نیمه تمام می‌دانیم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان، دکتر رضا سروش نیا صبح روز یکشنبه هفته جاری که به همراه تنی چند از معاونین، مدیران و مسوولین مجموعه شهرداری برای بازدید از چند طرح عمرانی و خدماتی نیمه تمام رفته بودند، گفت: شهرداری سیرجان طی سال‌های اخیر پروژه‌هایی را کلنگ‌زنی کرده که برخی از آنها تاکنون نیمه تمام مانده که در این راستا هم اکنون مجموعه شهرداری سیرجان تمام توان اجرایی خود را به کار خواهد گرفت تا بتواند این طرح‌ها را به سرانجام برساند.

وی تمام دغدغه‌ی مجموعه شهرداری را اجرای طرح‌های نیمه تمام دانست و افزود: پایانه مسافربری، رمپ غربی پل دفاع مقدس (بلوار شاهد)، زیرگذر پل شهدای غواص و مجتمع سازمانی شهرداری از جمله طرح‌های است که درصدد اجرای آنها هستیم.

گفتنی است طی بازدید از پروژه‌های عمرانی یاد شده، مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت و بحث و تبادل نظر در راستای رفع آنها به انجام رسید.