سرپرست شهرداری سیرجان گفت: با توجه به اینکه خیابان امام(ره) یکی از معابر اصلی و پر تردد شهر محسوب شده و بعضا از ترافیک سنگینی برخوردار است، شهرداری سیرجان در نظر دارد نسبت به انجام روکش آسفالت این مسیر اقدام کند.

دکتر رضا سروش نیا در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان با اشاره به اینکه آسفالت معابر یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه‌ی شهرداری است و تلاش می‌کنیم تا به این دغدغه‌ پایان دهیم، بیان کرد: با توجه به اجرای طرح فاضلاب شهری که طی برنامه سه ساله بالغ بر 300کیلومتر از معابر سطح شهر حفاری می‌شود، به منظور جلوگیری از دوباره کاری، پروژه‌‌ی آسفالت معابر با تاخیر انجام خواهد شد و پس از اجرای شبکه فاضلاب، به صورت اساسی نسبت به ترمیم آسفالت معابر سطح شهر اقدام می‌شود.

وی گفت: مردم می‌توانند ما را در این زمینه یاری رسانند و در خصوص اجرای طرح فاضلاب و آسفالت معابر، نظرات و پیشنهادات خود را ارایه دهند.

همچنین در ادامه مهندس حسن زیدآبادی نژاد معاون فنی و شهرسازی شهرداری سیرجان اضافه کرد: معابر و خیابان‌های سطح شهر نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارند و چنانچه به انجام این امر برآییم، مجبور خواهیم شد به دلیل اجرای طرح فاضلاب شهری آن را کمتر از 4 ماه دیگر تخریب کنیم که هزینه‌های گزافی را شهرداری متحمل می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: روکش آسفالت خیابان امام(ره) حدفاصل میدان انقلاب تا میدان قدس به طول 2کیلومتر با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال بزودی اجرا خواهد شد.