نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه شهرداری سیرجان باید تمام توان خود را به کار گیرد و به سمت افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌ها حرکت کند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان، شهباز حسن پور صبح روز پنج‌شنبه با حضور در شهرداری در جمع سرپرست شهرداری، معاونین و مدیران مجموعه شهرداری سیرجان بیان کرد: طی سال‌های اخیر شهرداران و مدیران زیادی در مجموعه شهرداری منصوب شدند و اکنون اثری از هیچ کدام آنها وجود ندارد و تنها از شهردار توانا و لایقی که کار مثبتی را انجام داد به خوبی یاد می‌شود.


وی افزود: اگر مدیر یا معاونی کار خود را به خوبی انجام دهد، بار مسوولیت و پاسخگویی بنده، امام جمعه و فرماندار کمتر خواهد بود و قطعا از کارهای مثبت مدیران شهرداری حمایت جدی خواهد شد؛ چرا که شما حلال مشکلات مجموعه شهرستان سیرجان هستید.


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرستان سیرجان پتانسیل‌های درآمدزایی کلانی دارد؛ در زمان شهردار بودن بنده، بدهی 5/1میلیاردی و مشکلات زیادی داشتیم؛ شهرداری سیرجان سرمایه‌های انسانی و مدیران زیادی دارد که باید در راستای خلق درآمد و سرمایه تلاش کنند و به ادارات بستانکار باید خدمات ارایه دهید.


شهباز حسن پور یادآور شد: اگر هر کس به اندازه خود بار مسوولیت را از دوش شهرداری بردارد، مطمئنا کار عقب مانده‌ای وجود نخواهد داشت.


وی در ادامه در خصوص بحث مطالبات شهرداری از گل‌گهر تصریح کرد: مجموعه شهرداری و گل‌گهر و شرکت‌های تابعه برای ما تفاوتی ندارد؛ بر حسب وظیفه، باید حمایت کنم که شرکت‌های صنعتی با وجود اینکه تولیدات خود را به کشورهای اروپایی صادر می‌کند با چه مجوزی مطالبات شهرداری را پرداخت نمی‌کند؟


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرداری سیرجان باید گل سرسبد شهرداری‌های استان کرمان باشد، اظهار داشت: علیرغم نارضایتی‌هایی وزیر راه و شهرسازی مبنی بر طرح مسکن مهر، سیرجان تنها شهرستانی است که در دولت تدبیر و امید زمین رایگان گرفته و مجوز احداث 10هزار واحد مسکن مهر از ایشان گرفتیم که هم اکنون 2500واحد مسکونی در حال احداث است که هزینه پروانه ساخت این واحدها به حساب شهرداری واریز شده که این اقدام در هیچ شهری از کشور انجام نشده است.


شهباز حسن پور بدنه و مجموعه نیرو‌های انسانی شهرداری سیرجان را توانمند دانست و اظهار داشت: از مدیران و معاونین و همکاران مجموعه شهرداری انتظار می‌رود که با انگیزه و اراده بیشتری فعالیت کنند تا شاهد پیشرفت و آبادانی سیرجان باشیم.