شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان به مناسبت هفته دولت، با فرماندار ویژه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان، منصور مکی‌آبادی فرماندار سیرجان در این دیدار با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کارهای بسیار زیادی در شهرستان انجام شده است افزود: علیرغم همه کمبودها، اتحاد و همدلی و پشتکار است که باعث پیشرفت می شود و باید در شهرستان کارهای زیربنایی انجام شود تا باعث رضایت مردم شود.

محمد اسماعیل خواجویی رییس شورای اسلامی شهر سیرجان نیز، با ارایه گزارش از اقدامات صورت گرفته و مشکلات فرهنگی، اجتماعي و عمرانی فراروي شورا و شهرداری را بیان کرد و گفت: با همدلی می‌توانیم در رفع مشکلات و نیازهای شهر موفق شویم که نتیجه آن رضایت مردم است.

در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار نیز ضمن تبریک هفته دولت به فرماندار، با اشاره به مطالبی چون برنامه‌ریزی برای مشکلات حوزه کمربندی شاهد، احیای بافت تاریخی، فضای سبز شهری و مسایل مربوط به پارک گل‌گهر، آلودگی محیط زیست شهری، احداث پل‌های غیر همسطح شهدای غواص و شهید فتحی زاده و زیرگذر صنعت و همچنین پیگیری توافق با قرارگاه خاتم برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهری، آسیب شناسی فرهنگی و آموزش شهروندی، احترام مسوولین در مکاتبات شورا و شهرداری، اجرای طرح فاضلاب شهری و غیره را مطرح و خواستار تعامل بیشتر بین شورا، شهرداری و سایر نهادها و دستگاه‌های دولتی شدند.

فرماندار سیرجان هم با  اشاره به اهمیت جایگاه شورا و شهرداری بیان کرد: ما به عنوان یار و همراه شورا و شهرداری در توسعه و پیشرفت شهر فعالیت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باید به دور از حاشیه‌پردازی به اصل کار توجه كرد افزود: با وجود اختلاف سلیقه‌ها، باید با تعامل و همبستگی، هدف واحدی را تا حصول نتیجه دنبال کنیم.

دکتر مکی‌آبادی ضمن تقدیر از حضور اعضای شورا و شهردار، در خصوص مساعدت برای رفع مشکلات و اهتمام و همکاری تمامی دستگاه‌ها را در این زمینه بیان کرد.