کمربندی شرقی سیرجان ( بلوار قائم-ولايت) به طول ۴.۵ كيلومتر از ميدان امام علي(ع) تا ميدان نيروي دريايي افتتاح شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر سيرجان، صبح اولين روز هفته جاري، طي مراسمي با حضور مصطفي توان‌پور مديركل دفتر برنامه‌ريزي كلان برق و انرژي وزارت نيرو، شهباز حسن پور نماينده مردم شریف سيرجان و بردسير در مجلس شوراي اسلامي، عبدالوحيد مهدوي نيا مديرعامل توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان، سيدمحمودحسيني امام جمعه، منصور مكي‌آبادي فرماندار، داود قاسمي نژاد شهردار سيرجان، رييس و اعضاي شوراي اسلامي شهر سيرجان و تني چند از مسوولين ارشد شهرستان سيرجان، بخش نهايي بلوار قائم-ولايت به طول ۴.۵كيلومتر به بهره‌برداري رسيد كه با احتساب فاز اول، از ميدان امام علي(ع) تا ميدان نيروي دريايي به طول ۹ كيلومتر زيربار ترافيكي رفت.

در اين مراسم نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شوراي اسلامي گفت: پروژه‌‌ای که امروز شاهد افتتاح آن هستيم حاصل تلاش مجموعه شهرداری است و امیدواریم تا پایان امسال چنین پروژه‌هایی به دفعات تکرار شوند.

وي با اشاره به نامگذاري سال 95 بنام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" گفت: شهرداری سیرجان یک کار انقلابی را در راستای خدمت بی منت به مردم سیرجان به نمایش گذاشته كه نشان از همكاري مجموعه شورا و شهرداري را دارد.

شهردار سيرجان نيز در اين مراسم اظهار داشت: بلوار قائم-ولايت با هدف كاهش ترافيك درون شهري، تسهیل در امنیت آمد و شد، افزایش سلامت شهروندان و مناسب سازی عبور و مرور به طول ۹ كيلومتر از ميدان امام علي(ع) تا ميدان نيروي دريايي احداث شده است.

وي يادآور شد: اين طرح با اعتباري بالغ بر۴۵ ميليارد ريال و با نظارت حوزه معاونت فني و شهرسازي شهرداري سيرجان طي ۱ سال با همكاري سازمان عمران شهرداري، شركت نما برج بافت، شركت محور گستر، شركت سازگان افزار يزد و جهادگران خيبر انجام شده است.

 

عکس : محمد رضا قلیچ خانی