نشست هم انديشي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان سيرجان با مديران ارشد شهرداري در راستاي منويات مقام معظم رهبري و نامگذاري سال 95 بنام اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل شامگاه روز سه‌شنبه هفته جاري در دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر سيرجان، منصور مكي‌آبادي؛ فرماندار ويژه شهرستان سيرجان، اقدامات و فعاليت‌هاي شهرداري را قابل تقدير دانست و افزود: مديران شهرداري بايد با نگاه مسوولانه به كارها ، تمام تلاش خود در حفظ حقوق بيت‌المال و شهروندان را براي رضاي خداوند بكار گيرند.

وي با اشاره به مشكلات شهرداري افزود: سيرجان از نظر ساختار شهري، مشكلات زيادي از سنوات گذشته دارد كه اين موانع و مشكلات يك شبه قابل حل نيست؛ كه خوشبختانه پروژه‌هاي زيرساختي و زيربنايي به همت شهرداري و شوراي اسلامي شهر امروز در حال انجام است، ولي متاسفانه بدليل مشكلات اقتصادي موجود در شهرداري‌هاي كشور كه گريبانگير همه شده است، بايد با تعامل و همدلي كارها به اتمام برسانيم.

معاون استاندار به حمايت اعضاي شورا و همكاري ديگر نهادها با شهرداري اشاره كرد و يادآور شد: همه ما به عنوان مسوول موظفيم در راستاي توسعه همه جانبه شهرمان كمك و از هيچ تلاشي فرو گذار نباشيم.

در اين نشست اسماعيل خواجويي رييس شوراي اسلامي شهر سيرجان از فعاليت‌‌هاي زيربنايي شهرداري قدرداني و حمايت و سرعت بخشي به كارها را خواستار شد.
داود قاسمي نژاد؛ شهردار سيرجان نيز ضمن ارايه گزارشي از اقدامات انجام شده و ارائه برنامه ها و اقدامات شهرداري در سال جاري، نويد افتتاح بلوار قائم و ولايت و پل‌هاي غير همسطح شهيدكرم فتحي زاده و شهداي غواص را در آينده‌اي نزديك خبر داد.