مهندس ابوالقاسم سیف‌الهی؛ معاون عمرانی استاندار صبح روز دوشنبه هفته جاري از پروژهای عمرانی از جمله پل‌های زیرگذر و روگذر در دست احداث شهرداری بازدید کرد.

 مهندس ابوالقاسم سیف‌الهی؛ معاون عمرانی استاندار صبح روز دوشنبه هفته جاري از پروژهای عمرانی از جمله پل‌های زیرگذر و روگذر در دست احداث شهرداری بازدید کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر سيرجان وي طي بازديد از پروژه‌هاي عمراني سطح شهر، آینده شهری خوبی براي سيرجان توصيف كرد و با بيان اينكه این شهر در کریدور جاد‌ه‌ای قرار دارد و از نظر رشد اقتصادی و صنعتی نیز در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته، گفت: من آینده را برای شهر سیرجان بسیار خوب مي‌بینم كه اميدواريم مسوولين شهرستان سيرجان با همكاري و همدلي بيشتر بتوانند آينده‌ي روشني براي اين شهر رقم بزنند.

وی ضمن مهم برشمردن مبحث طرح تفضیلی شهر سيرجان افزود: تاكنون کمیسیون ماده 5 که فقط در مرکز استان برگزار می‌شد را استثنائاً برای اولین بار امروز در سیرجان با حضور تمام اعضا و مدیران استانی تشکیل می‌دهیم و از مشاور طرح هم خواسته‌ایم در جلسه حضور داشته باشد و در پرونده‌های ساخت و ساز مردم تصمیم‌گیری مناسبی شود.

معاون عمرانی استاندار اضافه كرد: بحث ساخت و ساز در ارتفاع را بجای گسترش شهر در حاشیه از برنامه‌هایی است که اگر با کار کارشناسی انجام شود و بطور عمومی این فرآیند در ساخت و سازها دیده شود، می‌تواند در شهرسازی مدرن تأثیر داشته باشد.

مهندس سیف‌الهی در سفر يكروزه به سيرجان از پروژه‌های شهرداری بویژه 3 پل در دست احداث نیز بازدید و تصريح كرد: امیدوارم پل‌هاي در دست احداث شهرداري تا پایان امسال و ایام نوروز آماده بهره‌برداری شود. 

وی اقدام شهرداری در این پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بهره‌برداری از این پل‌ها در خصوص روان شدن ترافیک شهری و زندگی روزانه مردم تاثیر بسزايي دارد.