معاون فني و شهرسازي شهرداري سيرجان از بازگشايي مسير بلوار شاهد، (چهارراه مكي‌آباد) خبر داد. حسن زيدآبادي با اعلام اين خبر گفت: پس از گذشت بالغ بر 5 ماه، در راستاي كاهش حجم ترافيك و تردد آسان همشهريان مكي‌آباد، پس از نصب دال مجوف زيرگذر صنعت، مسير بلوار شاهد (تقاطع چهارراه مكي‌آباد) بازگشايي و زير بار ترافيك رفت.

 

وي افزود: طرح زيرگذر صنعت (مكي‌آباد) تاكنون 58درصد پيشرفت فيزيكي داشته كه اكثر عمليات بنيادي طرح مانند حفر و اجراي 1830متر طول شمع‌هاي رمپ سمت خيابان شفا و نيز اجراي كامل پل دال مجوف مياني انجام شده است.

معاون فني و شهرسازي شهرداري سيرجان يادآور شد: در خصوص فعاليت‌هاي باقيمانده مي‌توان به ترتيب حفاري شمع‌هاي سمت مكي‌آباد، خاكبرداري و اجراي نازك كاري نماي طرح را نام برد.

حسن زيدآبادي تصريح كرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و تردد تعداد بی‌شماری از هموطنان از مسير سيرجان، حجم ترافیکی سنگینی را شاهد خواهیم بود كه در همین راستا تمام تلاش خود را برای بازگشایی بلوار شاهد بکار بردیم که حمایت‌های مردم منطقه مكي‌آباد نیز تاثیر بسزایی در این امر داشت.

همچنين محمد كريمي مسئول طرح زيرگذر صنعت گفت: در صورتيكه مجوز كارگاه در رمپ موجود در مكي‌آباد صادر شود، واحد فني و شهرسازي شهرداري سيرجان آمادگي آن را دارد تا در چارچوب قرارداد با پيمانكار طرح، ادامه روند پروژه را انجام دهد.