پس از گذشت 1 ماه از آغاز طرح برخورد با كاميون‌هاي متخلف حمل نخاله‌هاي ساختماني، 25 دستگاه كاميون متخلف توقيف و به مراجع قضايي ارجاع داده شدند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر سيرجان، تورج صادقي معاون خدمات شهري شهرداري سيرجان با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اخطارهاي قبلي مبني بر عدم تخليه نخاله‌هاي ساختماني در حاشيه شهر، معاونت خدمات شهري شهرداري با همكاري دادستان، پليس راهور، فرماندهي نيروي انتظامي و واحد حقوقي شهرداري نسبت به توقيف كاميون‌هاي متخلف اقدام مي‌كند كه در اين راستا در مرحله اول 16 دستگاه و در مرحله‌ي دوم 9 دستگاه كاميون توقيف شد كه تمامي متخلفين جريمه تعيين شده را متحمل شدند كه از اين تعداد كاميون توقيف شده، 4 كاميون پس از تحمل جريمه از توقيف درآمدند.

وي خطاب به كاميونداران حامل نخاله‌هاي ساختماني افزود: رانندگان از تخليه هر گونه نخاله‌ي ساختماني در سطح شهر خودداري كنند.

تورج صادقي بيان كرد: چنانچه مورد تخلفي مشاهده شود برابر قانون با فرد خاطي برخورد شده و جريمه‌ي تخلف آن حمل رايگان حداقل 50 سرويس نخاله‌ي ساختماني از سطح شهر به سايت دپو واقع در جاده شيراز است.

.