خط كشي خيابان‌ها و معابري كه آسفالت آن انجام شده است، با استفاده از رنگ سرد ترافيك ممتاز در حال انجام است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر سيرجان، مسوول واحد ترافيك شهرداري با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی شهر سيرجان در سال جاری اظهار داشت: خط‌کشی راه‌ها از علايم ترافیکی مهم محسوب می‌شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و وجود خط کشی‌ها در خیابان‌ها بسیار ضروری است و این مهم تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک دارد.

حسين خراساني با اعتقاد بر اینکه خط کشی اصولی در سطح شهرها می‌تواند زیبایی و نظم خاصی را در نحوه پارک خودروها و ساماندهی ترافیک شهر به همراه داشته باشد، گفت: در این راستا مبلغ 110میلیون تومان جهت خط کشی هزینه شده است. 

وي با بيان اينكه اجراي اين طرح از 6 شهريور ماه جاري آغاز شده و تا يازدهم همين ماه ادامه خواهد داشت بيان كرد: خیابان رازي، خيابان تختي و آيت‌ا... غفاري و بلوار چمران، بلوار قاآني، بلوار ولايت، بلوار قائم، موسي‌ابن جعفر، ولي عصر و بلوار سيد احمد خميني، جمعا به طول 60 كيلومتر از جمله مسيرهايي است كه خط كشي آن در دستور كار قرار دارد.

مسوول واحد ترافيك شهرداري سيرجان افزود: همزمان با بازگشايي مدارس در اول مهرماه، بالغ بر يك هزار مترمربع خط كشي عابر پياده مقابل حدود 40مدرسه با اعتباري بالغ بر 70ميليون تومان انجام مي‌شود.