صبح روز دوشنبه هفته جاري به مناسبت هفته دولت، رييس شوراي اسلامي شهر سيرجان، شهردار و معاونين وي با خانواده‌ي شهيد نورمندي، شهيد شهدادي و شهيد عبدا... پور منساري ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر سيرجان، در اين ديدار كه اسماعيل خواجويي رييس شورا، سرلشكر محمد ايران نژاد مسوول كميسيون فرهنگي شورا، داود قاسمي نژاد شهردار و معاونين وي، سهراب بهاء‌الديني معاون سياسي فرمانداري و سميه پورپاريزي مسوول امور ايثارگران شهرداري حضور داشتند، ضمن زنده نگهداشتن ياد و خاطره آن شهداي والا مقام، مسوولان در خصوص مقام شامخ شهدا و آثار پربرکت خون گرانبهای آنان در عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی به گفتگو پرداختند.

در اين ديدار سرلشكر ايران‌نژاد گفت: خانواده شهدای عزیز این خاک گرانبها که با اهدای جوانان خود، این انقلاب و نظام را بیمه کردند با کمترین توقع و به دور از هر مساله حاشیه‌ای روزگار می‌گذرانند و اکنون نوبت ما است که به وظیفه خود در قبال ایشان عمل کنیم.

وي ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا خاطرنشان کرد: این خانواده‌ها سرمایه‌های معنوی شهر ما هستند و دلجویی از ایشان وظیفه همه ما است.