شهرونداني كه در شب ولادت با سعادت يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي(عج) قصد توزيع شربت و شيريني دارند، با قرار دادن سطل‌هاي زباله و نريختن ظروف يكبار مصرف در معابر، گامي در جهت پاكيزگي شهر بردارند.

 

به گزارش واحد خبر روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر سيرجان، تورج صادقي معاونت خدمات شهر ضمن بيان اين مطلب گفت: همه ساله با فرا رسيدن ايام شعبانيه كه مصادف است با ولادت ائمه اطهار و ميلاد با سعادت مهدي موعود(عج) كه جشن با شكوهي از سوي همشهريان برگزار مي‌شود، بسياري از معابر با حجم عظيمي از ظروف يكبار مصرف فرش مي‌شود و چهره نازيبايي به شهر مي بخشد.

وي افزود: شهرونداني كه شب نيمه شعبان با حضور خانوادگي در خيابان‌ها به شادي و سرور مي‌پردازند و از نذورات استفاده مي‌كنند، خود را ملزم به نريختن زباله و ظروف يكبار مصرف در خيابان‌ها بدانند و با اين كار خود، فرهنگ نظافت معابر شهري را به فرزندان خود بياموزند.

اين مسوول شهري با تاكيد بر اينكه پاكبانان با نزديك شدن نيمه شعبان ناراحتي و نگراني‌شان از روبرو شدن با حجم عظيمي از زباله در خيابان‌ها بيشتر مي‌شود بيان كرد: از شهروندان مي‌خواهيم كه با پاكبانان همكاري لازم داشته باشند و شادي جشن نيمه شعبان را با آنها قسمت كنند.