رضا سروش نیا، شهردار سیرجان با صدور پیامی عید سعید فطر را به همه هموطنان، مردم شریف سیرجان و بویژه کارکنان شهرداری تبریک گفت.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، وی با تبیین ارزش های معنوی عید سعید فطر، این عید مبارک را عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس دانست و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همشهریان عزیز سیرجان، در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: خداوند بزرگ را سپاس می گوییم که دیگر بار توفیق عطا فرمود تا پس از یک ماه بهره مندی از سفره پر برکت ضیافت الهی، همراه با خیل مومنان در صفوف شکوهمند نماز عید فطر حاضر شویم و رنگین کمان باران رحمت الهی را به نظاره بنشینیم. خوشا به حال مومنانی که در ماه مبارک رمضان عسل مصفای برکات ذکر الهی را چشیدند و عطر نزول ملائک تا همیشه سجاده هایشان را عطر آگین نمود. اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را به همه مسلمانان، هموطنان و همشهریان عزیز سیرجان تبریک عرض نموده و از صاحب ضیافت رمضان، خاضعانه طلب می نمایم که در آن ماه بهترین سرنوشت را برای بندگان خالص خویش رقم زده باشد و موجبات رضایت امام عصر(عج) در هنگام ارایه مقدرات عالم به درگاه الهی فراهم آمده باشد.