رضا سروش نیا شهردار سیرجان طی پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس تجدید پیمان با آرمان فلسطین است.در این روز شهروندان روزه دار سیرجان همگام با دیگر آحاد امت اسلامی در سراسر ایران ساعت 11 فردا جمعه 10 خردادماه مصادف با 25 رمضان از چهارراه رضوی به سمت حسینیه امام خمینی(ره) راهپیمایی کرده تا اوج نزدیکی خود به مردم مظلوم فلسطین را نشان دهند.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، در ادامه این پیام آمده است: روز جهانی قدس به میعادگاهی برای ملل آزادی‌خواه و آزاد اندیش جهان بدل شد تا بر سر ستمگران زمانه در هر جای این کره خاکی فریاد آزادی بانگ زنند. امسال نیز روز قدس روزی سخت برای اشغالگران قدس خواهد بود و بار دیگر خانه سست و عنکبوتی آنها به خود می‌لرزد تا جهان بداند که این سرزمین راهی جز بازگشت به آغوش مادر که همان اسلام عزیز است، ندارد.

روز جهانی قدس در رمضان 1398 با لیالی قدر بعنوان نورانی‌ترین شب‌های هر سال همراه است و مردان و زنان مومن و نمازگزار بعد از شبی مملو از عبادت و بندگی، با دل‌هایی مصفا و مشتانی گره کرده به یاری برادران و خواهران فلسطینی خود می‌شتابند.

گفتنی است از دیگر اقدامات مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان به مناسبت یوم‌الله روز جهانی قدس می توان به آماده‌سازی تبلیغاتی مسیر راهپیمایی روز قدس، طراحی و نصب بنرهای مناسبتی در سطح شهر، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه‌های مذکور، ارسال پیام کوتاه در خصوص مناسبت و همچنین محل و زمان اجرای راهپیمایی اشاره کرد.