معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: پروژه های عمرانی شهرداری سیرجان شایسته و در راستای توسعه شهری نقش بسزایی دارند.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، همزمان با سومین روز هفته دولت، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان به همراه فرماندار ویژه شهرستان و شهردار سیرجان طی بازدید از پروژه فاضلاب و عملیات های آسفالت معابر، روند فعالیت های در دست اقدام را مهم ارزیابی کرد و افزود: پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان شایسته و در راستای توسعه شهری نقش بسزایی دارند.

سید مصطفی آیت اللهی موسوی با بیان اینکه توجه به سهم شهروندان و لحاظ کردن میزان نیاز آنها در پروژه های شهری مولفه ای مهم برای تدوین و طراحی پروژه های عمرانی است و بدون شک این رویکرد، روند توسعه و عمران شهری را نیز افزایش می دهد افزود: پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان به عنوان یکی از ابزارهای لازم زمینه را برای اجرای موفق طرح های توسعه شهری فراهم می کند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمان تصریح کرد: پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی شهر محسوب می شود و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این میان کیفیت موضوع مهمی در اجرای پروژه های عمران شهری است و توجه به این مهم موجب پیشگیری از دوباره کاری ها می شود.

رضا سروش نیا شهردار سیرجان نیز در این بازدید توجه به سرعت و کیفیت پروژه ها و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و اهمیت دادن به مهم ترین وظیفه شهرداری که همان خدمت رسانی است را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به موقعیت اقتصادی و استراتژیک سیرجان، رسالت و وظیفه ذاتی شهرداری سیرجان در انجام فعالیت های عمرانی حساس تر می شود که در این راستا تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.