نشست بررسی فعالیت‌های شهرداری سیرجان با حضور تنی چند از مسوولین و خبرنگاران در دفتر شهردار برگزار شد.


به گزارش واحد خبر ارتباطات شهرداری سیرجان، صبح امروز فرماندار، شهردار و معاونین و رییس پلیس راهور و خبرنگاران با حضور در دفتر شهردار سیرجان، به بررسی اقدامات شهرداری در آستانه سال جدید پرداختند.

شهردار سیرجان در ابتدای این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت گفت: خدا را شاکریم هم اکنون از مدیران جوان و باتجریه در حوزه مسوولیت‌های شهرداری بهره می‌بریم که ثابت کردند می‌توانند با حداقل امکانات و به دور از سیاسی کاری، فعالیت‌های خوبی انجام دهند.

دکتر رضا سروش‌نیا با اشاره به بحث آسفالت که یکی از دغدغه‌های شهروندان و مجموعه شهرداری است بیان کرد: خوشبختانه در حوزه آسفالت با تدابیر نماینده مجلس و حمایت‌های فرماندار، راهکار و برنامه‌ریزی مثبتی آغاز شد که طی آن برخی از معابر اصلی و پرتردد سطح شهر آسفالت شد و در سال جدید نیز بهسازی و آسفالت دیگر مسیرها مانند بلوار سیدجمال‌الدین اسدآبادی در دستور کار قرار دارد.

وی افتتاح برخی پروژه‌ها مانند بلوار شهید زندی‌نیا و راه‌اندازی مجتمع سازمانی شهرداری را اقدامی مفید و موثر خواند و یادآور شد: در خصوص تملک چند طرح مسیری، هزینه‌ای بالغ بر 7میلیارد ریال صرف شد تا بتوانیم مشکل قانونی و قضایی آنها حل کنیم.

شهردار سیرجان با بیان موضوعات ترافیکی شهر تصریح کرد: زیرگذر شهدای غواص شامل زیرسازی، روشنایی و آسفالت با اعتباری بالغ بر 13میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
دکتر رضا سروش‌نیا ادامه داد: ترمینال مسافربری، میدان تره‌بار، آسفالت معابر و بحث حق آلایندگی، از موضوعات مهم و در دستور کار شهرداری در سال جدید خواهد بود.

در ادامه این نشست فرماندار ویژه شهرستان سیرجان و معاون استاندار با تبریک فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت گفت: در ابتدای حضور در مسند فرمانداری سیرجان، نگرانی‌های بسیاری در حوزه شهرداری وجود داشت که خوشبختانه با تدابیر نماینده مجلس و همکاری مجموعه شهرداری، هم اکنون شاهد تحولات چشمگیری در این مجموعه هستیم.

دکتر منصور مکی‌آبادی شهروندان سیرجان را لایق بهترین‌ها دانست و افزود: سازوکار و قوانین شهرداری جداست و خوشبختانه با همکاری و همدلی اعضای شورا با شهرداری، فعالیت‌ها و اقدامات بسیار خوب و راضی کننده‌ای طی ماه‌های اخیر تاکنون شکل گرفته و رضایت نسبی شهروندان جلب شده است.

وی سیرجان را سرآمد شهرهای کشور برشمرد و بیان کرد: ما قطعا همگام و همراه شهرداری هستیم و شهروندان نیز باید با مجموعه شهرداری مشارکت کنند تا شاهد اقدامات شایسته‌تر و شهری آباد باشیم.

در پایان این نشست از سمیه صادقی مدیر اداره درآمد و سرمایه‌گذاری شهرداری سیرجان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.